RADIO ASSUNNAH

Blog Perawat Islam dan Kesihatan

Tuesday, December 15, 2009

Aplikasi Selawat Tafrijiyah

Sumber: http://tarmizy-rwgch.blogspot.com

Sedang saya nak bancuh nescafe di rumah, tiba-tiba keluar lipas menunjukkan dirinya, dengan tindakbalas refleks anti lipas saya, tangan saya terus capai Ridsect dan spray lipas tu. Abis riwayat lipas, nasib baik lum bancuh nescafe lagi, n nasib baik Ridsect bau wangi (shieldtox H2O). Pastu saya terfikir, klu serangga perosak ada Ridsect, "jin perosak" lak ada apa? Ha ini la untuk perawat RnD Selawat Tafrijiyah. Saya namakan ia "Ridjin"?

Berikut adalah teknik menidurkan jin menggunakan selawat Tafrijiyah oleh Tok Guru Saya Al-Fadhil Ustaz Abdul Majid Hasan.



Nampak gayanya artikel fadhilat ayat kursi kena tunggu skit, sejak akhir-akhir ni agak sibuk skit.

Berikut adalah alternatif kepada teknik tidurkan jin, tapi masih lagi guna selawat tafrijiyah.

Bentukkan "tranquilizer gun" dengan diniatkan agar "dart tranquilizer" yang akan ditembak leh menyebabkan jin tidur selama berbulan-bulan. (saya cadangkan 3 bulan, tapi klu nak lebih pun leh juga).

Cam biasa bila tembak takbir "Allahuakbar".

Bagi sesiapa yang suka tgk cerita spy atau undercover agent pasti pernah dengar tentang "truth serum". serum yg disuntik pada tahanan semasa interrogation untuk membuatkan mereka bercakap hanya yg benar, takde tipu-tipu.

Skang ni kita nak apply teknik ni pada jin semasa "interrogation" oleh perawat supaya jin ni hanya bercakap yg benar sahaja.

Bentukkan "truth serum" dengan selawat tafrijiyah dan suntik pada gangguan semasa dia kerasukan, insyaAllah, dia akan bercakap benar dan kuarkan semua maklumat yg kita nak.

Selamat Ber-RnD.

No comments:

Post a Comment

Listen to Quran

MINUM, SIHAT, DAPAT DUIT